Šta je Instagram
Instagram je aplikacija za iOS (od aprila 2012 i za korisnike android uređaja) koja je predstavljena oktobra 2010 godine i koja poput društvene mreže omogućava korisnicima da fotografije napravljene mobilnim telefonom cropuju (iseču na kvadratni oblik tj odnos strana je 1:1) tako da izgledaju kao stare polaroid fotografije (fotografije snimane aparatom koji odmah izbacije oštampanu fotografiju), dalje tu fotografiju je moguće provući kroz 17 filtera + 1 tj normal bez filtera. Ovi filteri ili efekti su verovatno i najzahvalniji za uspeh ove aplikacije, jer daju fotografiji bolji izgled, neku umetničku dimenziju, tu je još i okretanje fotografije, uramljivanje promena osvetljenja i sl. Tako dobijenu fotografiju je moguće sačuvati na svom telefonu ali i okačiti na serveru gde će biti vidljiva svima koje Vas prate jer je Instagram kao što sam već napomenuo i društvena mreža tj nalik Twitter-u tj isto imate mogućnost da pratite osobu bez potrebe da i ona Vas prati. Kada pratite neku osobu onda možete da gledate sve fotografije koje ona deli ali ona ne vidi fotografije koje Vi postavljate (poput Twittera), naravno ukoliko Vas zaprati onda i ona Vaše fotografije može da pregleda. Fotografije korisnika kog pratite možete da komentarišete a i da ih ‚‚lajkujete‚‚. Jedna od bitnih opcija je i deljenje fotografije na ostale društvene mreže kao što je Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr i Foursquare.
Početkom avgusta izašla je i nova verzija aplikacije Instagram za Android uređaje koja pored ostalog pruža i mogućnost da za napravljenu fotografiju odredite i lokaciju na mapi gde je napravljena takozvani photo map ali i bolji pregled profila kao i dodatne alatke za obradu fotografije.
Najveću popularnost Instagram je verovatno doživeo u Srbiji pojavom verzije za Android uređaje jer u Srbiji ipak zvanično nije moguće nabaviti iPhone. Međutim odmah nakon pojave aplikacije za Android uređaje pojavila se vest kako je Facebook kupio Instagram. Instagram krajem jula je imao preko 80 miliona korisnika koji su postavili preko 4 biliona fotografija (da sa 9 nula) na njihovom serveru izvor. Tako da investicija Facebook-a jasno pokazuje koliko ova aplikacija vredi, i facebook je krenuo kao mreža za deljenje fotografija.
Ne mogu da pronađem informaciju koliko korisnika u Srbiji trenutno koristi ovu aplikaciju (ukoliko znas ostavi u komentar), verujem da i dalje raste broj korisnika i da se sve više ‚‚prima‚‚ biće jedna od prihvaćenija aplikacija to je sigurno, samo da je prihvate (tj počnu o njoj da pričaju na tv-u) još i poznate ličnosti i imaće sigurnu budućnost u Srbiji. Zato ne gubite vreme počnite sa postavljanjem fotografije koje imaju umetnički dojam J
Instagram je aplikacija za iOS (od aprila 2012 i za korisnike android uređaja) koja je predstavljena oktobra 2010 godine i koja poput društvene mreže omogućava korisnicima da fotografije napravljene mobilnim telefonom cropuju (iseču na kvadratni oblik tj odnos strana je 1:1) tako da izgledaju kao stare polaroid fotografije (fotografije snimane aparatom koji odmah izbacije oštampanu fotografiju), dalje tu fotografiju je moguće provući kroz 17 filtera + 1 tj normal bez filtera. Ovi filteri ili efekti su verovatno i najzahvalniji za uspeh ove aplikacije, jer daju fotografiji bolji izgled, neku umetničku dimenziju, tu je još i okretanje fotografije, uramljivanje promena osvetljenja i sl. Tako dobijenu fotografiju je moguće sačuvati na svom telefonu ali i okačiti na serveru gde će biti vidljiva svima koje Vas prate jer je Instagram kao što sam već napomenuo i društvena mreža tj nalik Twitter-u tj isto imate mogućnost da pratite osobu bez potrebe da i ona Vas prati. Kada pratite neku osobu onda možete da gledate sve fotografije koje ona deli ali ona ne vidi fotografije koje Vi postavljate (poput Twittera), naravno ukoliko Vas zaprati onda i ona Vaše fotografije može da pregleda. Fotografije korisnika kog pratite možete da komentarišete a i da ih ‚‚lajkujete‚‚. Jedna od bitnih opcija je i deljenje fotografije na ostale društvene mreže kao što je Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr i Foursquare.
Početkom avgusta izašla je i nova verzija aplikacije Instagram za Android uređaje koja pored ostalog pruža i mogućnost da za napravljenu fotografiju odredite i lokaciju na mapi gde je napravljena takozvani photo map ali i bolji pregled profila kao i dodatne alatke za obradu fotografije.
Najveću popularnost Instagram je verovatno doživeo u Srbiji pojavom verzije za Android uređaje jer u Srbiji ipak zvanično nije moguće nabaviti iPhone. Međutim odmah nakon pojave aplikacije za Android uređaje pojavila se vest kako je Facebook kupio Instagram. Instagram krajem jula je imao preko 80 miliona korisnika koji su postavili preko 4 biliona fotografija (da sa 9 nula) na njihovom serveru izvor. Tako da investicija Facebook-a jasno pokazuje koliko ova aplikacija vredi, i facebook je krenuo kao mreža za deljenje fotografija.
Ne mogu da pronađem informaciju koliko korisnika u Srbiji trenutno koristi ovu aplikaciju (ukoliko znas ostavi u komentar), verujem da i dalje raste broj korisnika i da se sve više ‚‚prima‚‚ biće jedna od prihvaćenija aplikacija to je sigurno, samo da je prihvate (tj počnu o njoj da pričaju na tv-u) još i poznate ličnosti i imaće sigurnu budućnost u Srbiji. Zato ne gubite vreme počnite sa postavljanjem fotografije koje imaju umetnički dojam J
Nema komentara:
Objavi komentar