Srbi prvi u regionu po korišćenju društvenih mreža
A. M.Svaki drugi stanovnik Srbije ima otvoren profil na društvenim mrežama, što je više od evropskog proseka koji iznosi 40 odsto.
SRBI PRVI U REGIONU PO KORISTENJU DRUSTVENIH MREŽA
Naša zemlja je sa 52 odsto populacije koja koristi društvene mreže na sedmom mestu u Evropi, a na prvom u regionu, budući da su ispred nje Island, Norveška, Malta, Danska, Švedska i Velika Britanija.
Stručnjak za marketing Petar D. Đorđević, autor novog istraživanja o korišćenju društvenih mreža, do ovih zaključaka došao je upoređujući podatke sa najzastupljenijih svetskih sajtova za analizu ovih mreža. Jedno od objašnjenja ovog trenda koje on daje jeste da se druželjubivost kao odlika našeg mentaliteta prenela i na društvene mreže.
Kada je o srpskim korisnicima društvenih mreža reč, muškarci su u većini sa 54 odsto u odnosu na žene koje čine 46 odsto, što se uklapa u svetski prosek. Na Facebooku su najviše zastupljeni mladi uzrasta od 18 do 24 godine (31 odsto), nešto manje je onih od 25 do 34 godine (28 odsto), a što je starija kategorija korisnika, to je njihov broj sve manji, pa je najmanje zastupljena grupacija starijih od 65 godina kojih je tek 1,5 odsto.
Novak Đoković je i na Facebooku (prema broju obožavalaca iz Srbije) i na Twitteru (prema broju pratilaca registrovanih u Srbiji) najpopularnija ličnost, to jest brend.
Prema podacima sajtova za analizu, korisnici se na društvenim mrežama najviše interesuju za hranu i piće, zatim za modu, operatere mobilne telefonije i za elektronsku trgovinu.
Stručnjak za marketing Petar D. Đorđević, autor novog istraživanja o korišćenju društvenih mreža, do ovih zaključaka došao je upoređujući podatke sa najzastupljenijih svetskih sajtova za analizu ovih mreža. Jedno od objašnjenja ovog trenda koje on daje jeste da se druželjubivost kao odlika našeg mentaliteta prenela i na društvene mreže.
Kada je o srpskim korisnicima društvenih mreža reč, muškarci su u većini sa 54 odsto u odnosu na žene koje čine 46 odsto, što se uklapa u svetski prosek. Na Facebooku su najviše zastupljeni mladi uzrasta od 18 do 24 godine (31 odsto), nešto manje je onih od 25 do 34 godine (28 odsto), a što je starija kategorija korisnika, to je njihov broj sve manji, pa je najmanje zastupljena grupacija starijih od 65 godina kojih je tek 1,5 odsto.
Novak Đoković je i na Facebooku (prema broju obožavalaca iz Srbije) i na Twitteru (prema broju pratilaca registrovanih u Srbiji) najpopularnija ličnost, to jest brend.
Prema podacima sajtova za analizu, korisnici se na društvenim mrežama najviše interesuju za hranu i piće, zatim za modu, operatere mobilne telefonije i za elektronsku trgovinu.
Nema komentara:
Objavi komentar